کدخبر:1805/20240316

26 اسفند 1402

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو
اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارکنان گرانقدر؛ درود و خدا قوت بر شما؛ چه خوش سعادتیم که سال 1402 را در کنار هم با همدلی، فداکاری و مسئولیت پذیری به پایان رساندیم و ما خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی اصفهان موفّق به رقم زدن سالی پر افتخار و با شکوه برای جامعه دانشگاهي شديم.

پویایی اساتید و دانشجویان در کسب عناوین برتر علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی، رقابت‌های ورزشی، فرهنگی و همچنین رتبه‌های برتر واحدهای ستادی در ارزیابی‌های دانشگاهی، بخشی از افتخاراتی است که دانشگاه صنعتی اصفهان را همچون گذشته در مسیر پیشرفت و توسعه، طلایه‌دار ساخته است. سال آینده برای ما سالی پرکار و در عین حال پرشور و نشاط است. میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان از رقابت‌های مهم ملی و بین‌المللی، همچون المپیادهای جهانی فیزیک و ورزش قهرمانی دانشجویان کشور، نیازمند آمادگی همه جانبه و پشتکار مضاعف دانشگاهیان است. یقین داریم، همّت بلند و تلاش بی‌نظیر همکاران ما باز هم باعث سربلندی و عزّت آفرینی برای دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد شد. امیدواریم بتوانیم توانمندی‌های این دانشگاه را بیش از پیش در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور بکار گیریم.

اینک نسیم خوش آهنگ قرآن، پیام آور بهاران است. در فصل میهمانی خدا، به پیشواز بهار می‌رویم تا همچون طبیعت که شکوفایی از سر می‌گیرد، روح و جانمان را از نخوت روزگار پاک کنیم. قرابت ماه مبارک رمضان با اولین ماه سال را به فال نیک می‌گیریم تا از رهاورد آن، مهیّا شویم برای روزهایی که سرشار از امید، تحوّل و سازندگی است. در این روزهای پایان سال، با گرامی‌داشت یاد و خاطره عزیزان از دست رفته، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی آرزومندیم. بارالها از خطاهایمان درگذر و کاستی‌هایمان را بر ما ببخش و لباس عافیت بر تن ما بپوشان.

خوش آن دمی که بهاران قرارمان باشد               ظهور مهدی زهرا بهارمان باشد

بهارتان سرشار از عطر روح نواز قرآن. نوروز بر شما خجسته باد.

سیّد علی محمّد میرمحمّدی میبدی

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.